Ortopedska poliklinika Mađarević, Srdoči 54, 51000 Rijeka

POKRET JE ŽIVOT

Madjarevic_050.jpg

Poliklinika Mađarević je osnovana kao centar za prevenciju, dijagnostiku i liječenje bolesti i ozljeda sustava za kretanje. Usluge su namijenjene pacijentima od novorođenačke i dojenačke dobi do poznih (''zlatnih'') godina.

ORTOPEDIJA

Ortopedija je medicinska specijalnost čiji je primarni fokus na liječenju bolesti i ozljeda koštano-zglobnog sustava.

Koštano-zglobni sustav uključuje kosti, zglobove, ligamente, tetive, mišiće te omogućuje kretanje i obavljanje svakodnevnih životnih aktivnosti. Bolest ili ozljeda jednog od dijelova koštano-zglobnog sustava uzrokuje bolnost te narušava kvalitetu života.

Madjarevic_082.jpg

Specijalist ortoped postavlja dijagnozu, daje upute za daljnje liječenje, rehabilitacijski postupak i prevenciju daljnjih poremećaja koštano-zglobnog sustava.

TRAUMATOLOGIJA

Provodimo imobilizaciju plastičnim gipsom koji je udobniji, lakši i vodootporan u odnosu na klasičnu imobilizaciju te na taj način tretman nesretnog događaja čini ugodnijim i lakšim za pacijenta.

Madjarevic_070.jpg

Svakodnevni život često bude prekinut nesretnim događajem koji dovodi do ozljede koštano-zglobnog sustava.

Uvijek su to neželjeni, neplanirani i neočekivani događaji koji remete životne planove i aktivnosti. Postavljanje dijagnoze uz adekvatan tretman su preduvjet za saniranje nastalih ozljeda u svrhu što ranijeg povratka svakodnevnim životnim aktivnostima.

FIZIKALNA TERAPIJA

Tretman se provodi pod nadzorom fizioterapeuta koji tijekom cjelokupnog procesa prilagođava tretman prema svakom pacijentu ponaosob u skladu sa zahtjevima personalizirane medicine.

Fizikalna terapija se provodi u cilju razvijanja, održavanja i obnavljanja funkcionalne pokretljivosti i sposobnosti u svim periodima života.

Bolesti i ozljede lokomotornog sustava dovode do smanjenja funkcionalnog kapaciteta i pokretljivosti, a provođenjem vježbi (kineziterapije), fizikalno-terapijskih procedura (elektroterapija, magnetoterapija, …)

te edukacijom pacijenata dolazi se do željenog rezultata i povratka funkcionalne pokretljivosti i sposobnosti lokomotornog sustava.

Madjarevic_030.jpg

REHABILITACIJA

Bazira se na posebnim potrebama pacijenata i specifična je u odnosu na uzrok i lokalizaciju bolesti ili ozljeda, a sve kako bi se što prije uspostavila i povratila funkcija zahvaćenog djela koštano-zglobnog sustava.

Madjarevic_045.jpg

Cilj medicinske rehabilitacije je razvijanje maksimuma preostalih fizičkih sposobnosti i mogućnosti nakon bolesti i ozljeda lokomotornog sustava.

Preporuča se kao priprema za planirani operativni zahvat, a ključna je u oporavku nakon operativnih zahvata koštano-zglobnog sustava.