Ortopedska poliklinika Mađarević, Srdoči 54, 51000 Rijeka

POKRET JE ŽIVOT

Madjarevic_058.jpg

Poliklinika Mađarević je osnovana kao centar za prevenciju, dijagnostiku i liječenje bolesti i ozljeda sustava za kretanje. Usluge su namijenjene pacijentima od novorođenačke i dojenačke dobi do poznih (''zlatnih'') godina.

TOMISLAV MAĐAREVIĆ

Diplomirao je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci 2002. godine. Specijalizirao ortopediju u Klinici za ortopediju i traumatologiju Lovran 2012. godine gdje i danas radi. Voditelj je odjela za koštano-zglobne infekcije što mu je i uže područje interesa.

2014. godine stekao titulu doktora znanosti na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci s temom ‘’Ultrazvučno vođena operativna tehnika liječenja Haglundove bolesti’’. Autor je niza znanstvenih i stručnih radova u priznatim međunarodnim i domaćim časopisima. Urednik je sveučilišnih udžbenika ‘’Dječja ortopedija’’ I ‘’Kuk’. Član je mnogih domaćih i međunarodnih strukovnih udruga, a predstavnik je RH u EBJIS (Europsko udruženje za koštano-zglobne infekcije).

Kontinuirano provodi edukaciju u prestižnim europskim ortopedskim centrima (ENDO-Klinik Hamburg, Oxford University Hospital, Charite Berlin).

Prvi u Hrvatskoj uvodi nove protokole za liječenje infekcija endoproteza zglobova, posttraumatskih infekcija, osteomijelitisa i dijabetičkog stopala.

Dugi niz godina se bavi sportskom medicinom, te je predavač na Sportskom učilištu i liječnik niza sportskih klubova, osobito vodenih sportova.

Sudsko je medicinski vještak iz područja ortopedije.

Kontinuiranim usavršavanjem, predanim radom i personaliziranim pristupom želja mu je unaprijediti liječenje I zadovoljstvo pacijenata primjenom najsuvremenijih znanja i tehnika.

Madjarevic_098.jpg

ZLATAN CVITANOVIĆ

Kontinuirano se educira za niz fizioterapeutskih procedura poput neurodinamike, Mulligan koncepta, McKenzie tehnike.

Personaliziranim pristupom pacijentu primjenjuje odgovarajuću metodu rehabilitacije i fizikalne terapije za svakog pojedinačnog pacijenta.

U svakodnevnom radu primjenjuje vježbe korektivne gimnastike za djecu, korektivne vježbe za najčešće deformitete kralježnice: skoliozu, kifozu i lordozu, te vježbe za prevenciju osteoporoze.

Provodi individualne vježbe za prevenciju i liječenje sportskih ozljeda i postoperativnu rehabilitaciju. Naglasak je na personaliziranom pristupu kako bi se postigla optimalna kvaliteta rehabilitacije za svakog pacijenta.

Završio Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci smjer fizioterapija.Tijekom 20 godina prakse stekao je veliko znanje I iskustvo u radu s ortopedskim, neurološkim, reumatskim i pedijatrijskim pacijentima.

Specijalizirao se u manualnoj medicini i radu sa sportašima. Surađuje s velikim brojem sportskih klubova te se brine o prevenciji i sanaciji ozljeda mnogobrojnih sportaša.

U svakodnevom radu koristi suvremene tehnike i protokole u rehabilitaciji bolesti i ozljeda koštano-zglobnog sustava.